تجارت

ساخت وبلاگ

 

حتما در سفر به کیش با دیدن انواع ماشین های کروک و کوپه و شاسی بلند روز دنیا به فکر اجاره ماشین در کیش و امتحان این ماشین ها افتاده اید. اجاره ماشین در کیش نه تنها راهی جذاب برای تجربه ماشین هایی هست که در سرزمین اصلی در کشور وجود ندارند بلکه به شما کمک میکند تا به راحتی به هرکجای کیش سرک بکشید و از جاذبه های توریستی آن هرچه بیشتر و راحت تر لذت ببرید. بسیاری از مکان های زیبای کیش دور از دسترس خط تاکسیرانی کیش است و یا تردد تاکسی در این محل ها کم تر از دیگرنقاط جزیره است و با اجاره خودرو در کیش میتوانید لذت سفر به کیش را دوچندان کنید.

 

با مشورت با شرکت های اجاره ماشین در کیش پنج ماشین پرطرفدار مسافران را در ادامه مطلب به ترتیب نام میبریم.این خودروها بیشترین سهم انتخاب مسافران در سفر به کیش و اجاره توسط آن ها را به خود اختصاص داده اند.

 

۱- اسپورتیج

کیا اسپرتیج با دارا بودن ۳ اتاق در جزیره کیش ماشینی شاسی بلند شهری و پرطرفدار برای مسافران است. قیمت متوسط، سواری راحت و قابل قبول، فضای نسبتا بزرگ برای خانواده ها و صندوق عقب جادار برای خرید در سفر سبب شده تا اسپرتیج را به محبوب ترین ماشین برای اجاره در کیش تبدیل کند.

 

 

۲- موستانگ

فورد موستانگ کروک دومین ماشین پرطرفدار در کیش است. با این که هزینه اجاره این ماشین نسبتا زیاد است اما لذت تجربه رانندگی با این ماشین سبب شده تا یکی از پر استفاده ترین ماشین ها در سفر تبدیل شود. رنگ های متنوع، در کنار اتاقی زیبا باعث شده در عکس های یادگاری بسیاری از کیش این ماشین حضور داشته باشد.

 

 

۳- کامارو

شورولت کامارو کروک سومین ماشین در لیست پرکارترین ماشین ها برای مسافران در کیش را به خود اختصاص می دهد. تقریبا بجز برند و ظاهر ماشین تفاوت زیادی با موستانگ کروک ندارد. یکی از شرکت های رنت ماشین در کیش این طور در رابطه با ماشین به ما گفت:

چندان تفاوت زیادی برای مسافر برای انتخاب موستانگ و کامارو وجود ندارد. اگر یکی از آنها موجود نباشد مسافر سراغ  دیگری را انتخاب میکند. همانند موستانگ، کامارو هم در رنگ های مختلف در کیش وجود دارد و میتوانید رنگ  مورد علاقه خود را از قبل رزرو نمایید.

 

 

۴- جوک

نیسان جوک یکی از ارزانترین ماشین ها برای اجاره در کیش است. این ماشین با سواری نسبتا خوب، فضای کافی برای خانواده کم جمعیت و سایز قابل قبول صندوق عقب این ماشین را به شماره چهارم در لیست پرطرفدارترین ماشین ها برای اجاره در کیش کشانده است. شاید برای شما اهمیت نداشته باشد که رنگ این ماشین در زمان اجاره چه رنگی باشد. اما این ماشین تقریبا در هر رنگی در جزیره کیش موجود است.

 

۵- داستر

رنو داستر رقیب نیسان جوک در کیش است. قیمت تقریبا یکسان برای اجاره و امکانات یکسان در مقایسه با نیسان جوک سبب شده برای مسافران چندان تفاوتی در انتخاب نیسان جوک و رنو داستر وجود نداشته باشد. فضای داخلی رنو داستر کمی نسبت به جوک بزرگ تر است. از جهات دیگر تفاوت زیادی میان این دو ماشین نیست  و قیمت متوسط این ماشین ها، آنها را در لیست پرطرفدارترین ماشین ها برای اجاره ماشین در کیش جای داده است.

اجاره لیموزین در کیش

به تازگی یکی از سرویس های پرطرفدار در کیش اجاره لیموزین در کیش است. این سرویس در نهایت با ۸ نفر مسافر امکانپذیر است و جذابیت سفر به کیش را دوچندان میکند.

مدارک مورد نیاز اجاره ماشین در کیش

برای اجاره ماشین در کیش همراه داشتن موارد زیر ضروری است.

۱-اصل گواهی نامه

۲-کارت شناسایی معتبر

۳-وجه اجاره و ودیعه به منظور اجاره ماشین

 

نکات ضروری اجاره ماشین در کیش

با رعایت موارد زیر تجربه بهتری در اجاره ماشین در کیش خواهید داشت:

۱-حتما قبل از سفر به کیش ماشین مورد نظر خود را رزرو نمایید. محدود بودن تعداد ماشین ها در کیش سبب میشود در صورت عدم رزرو ماشین نتوانید ماشین اجاره کنید و یا مدل مورد علاقه خود را بیابید. پس رزرو ماشین قبل از سفر بسیار ضروری است.

۲-حتما از شرکت های معتبر برای اجاره ماشین اقدام به اجاره ماشین در کیش نمایید و به هیچ عنوان از اشخاص و بدون قرارداد رسمی ماشین اجاره نکنید.

۳-رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش بسیار ضروری است. رفت و آمد در کیش بسیار دقیق کنترل میشود و حتما برای جلوگیری از برهم زدن نظم عمومی و جریمه های راهنمایی و رانندگی با دقت و سرعت مناسب رانندگی نمایید.

 

لیست برخی از سایت های مجاز و معتبر اجاره ماشین در کیش

 

Kishonline.com

Kishspeed.ir

Kish1.ir

Mamdali.com

 

از سایت های معتبر اجاره آنلاین ماشین به وب سایت های بالا میتوان اشاره کرد.

 

سخن آخر

همانند خرید بلیط لحظه آخری کیش برای سفر به جزیره زیبای کیش رزرو قبل از سفر برای اجاره ماشین در کیش بسیار ضروری است و تلاش کنید تنها از شرکت های معتبر اقدام به اجاره ماشین در کیش نمایید.

 

بعد از کیش یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان ٬ کشور ترکیه و شهر استانبول است. برای سفر به استانبول نیازی به ویزا نیست. همچنین در اکثر ایام سال امکان خرید بلیط لحظه آخری استانبول و رزرو هتل با قیمت مناسب وجود دارد. پیشنهاد ما برای رزرو خدمات سفر به استانبول رزرواسیون بونو است که امکان رزرو آنلاین از طریق سایت bono.ir  را به شما میدهد.

 

 

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 233 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 0:57

لانولین که به آن چربی پشم نیز گفته می شود یک ماده مومی و زرد رنگ است. این ماده از غدد چربی پشم حیوانات و به خصوص پشم گوسفند تهیه می شود. لانولین فاقد گلیسرید است و در واقع چربی به شمار نمی رود. این ماده در بدن حیوانات به عنوان یک لایه پوششی جهت محافظت در برابر سرما و گرما به ایفای نقش می پردازد. چربی پشم را از طریق فشردن پشم گوسفند در میان یک غلتک تهیه می کنند.

در ادامه به معرفی کاربردهای گوناگون لانولین و همچنین عوارض جانبی این ماده در سایت آواشیمی صبا خواهیم پرداخت.

کاربرد های لانولین

عمده استفاده لانولین در صنایع آرایشی و بهداشتی است. از این ماده به طور گسترده جهت تولید محصولات مرتبط با زیبایی پوست استفاده می گردد. لانولین دارای خاصیت مرطوب کنندگی است. در نتیجه می توان از آن جهت محافظت از پوست در برابر عفونت ها و همچنین تحریک پوست استفاده نمود. این ماده همچنین دارای خاصیت نرم کنندگی نیز می باشد. این دو خاصیت در کنار یکدیگر سبب شده اند تا لانولین برای استفاده در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی کاملا مناسب و ایده آل باشد.

در واقع می توان گفت اغلب محصولات موضعی مرتبط با بهداشت پوست حاوی لانولین هستند. به عنوان مثال پمادها، روان کننده ها، لوسیون ها و لوازم آرایش صورت همگی در ترکیب سازنده خود از این ماده بهره می برند. از این ماده همچنین به طور گسترده در تولید پمادهای ضد پلاسم نیز استفاده می گردد. به طوری که این پمادها می توانند تا سقف پنجاه درصد جرم کل محصول حاوی لانولین باشند.

لانولین بی آب یا لانولین خشک یا لانولین انهیدروس شبیه موم است و کاربردهای بسیار متنوعی در صنایع مختلف دارد. در عین حال، از نظر ساختاری نیز شبیه لیپیدهایی است که در سلول های پوست ما یافت می شود، به همین دلیل است که اغلب به عنوان یک عنصر در محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود.

 

دیگر کاربردها

از دیگر کاربردهای لانولین می توان به استفاده از آن در درمان زخم و عفونت نوک سینه و همچنین تسکین سینه درد در مادران شیرده اشاره نمود. به طور کلی این ماده سبب می شود تا سلول های مرده پوست روی سطح آن رسوب نکنند. این خاصیت در کنار خاصیت جاذب رطوبت بودن آن باعث می شوند تا این ماده موجب نرم تر شدن سطح پوست گردد. علاوه بر اینها این ماده در تولید کرم ها و پمادهای ضد آفتاب نیز کاربرد داشته و می تواند جهت درمان سوختگی های پوست ناشی از تابش نور خورشید نیز مورد استفاده قرار گیرد. این ماده همچنین در درمان سوختگی های ناشی از پرتو درمانی نیز به کار گرفته می شود.

درمان درماتیت در نوزادان نارس، درمان اگزما، پسوریازیس، بثورات (راش) و سایر التهابات پوستی از قبیل خارش، قرمزی و کبودی، درمان خشکی چشم و سایش و خراش قرنیه، درمان سیاهی دور چشم، بهبود ترک پاشنه پا، کاهش تیرگی پوست، استفاده در تولید کرم های اصلاح صورت، استفاده در تولید شامپوها و تاثیر پایدار در کاهش چین و چروک های پوست از دیگر خواص و کاربردهای این ماده می باشند.

 

شما میتوانید برای خرید لانولین به سایت آواشیمی صبا مراجعه کنید.

 

 

عوارض جانبی

لانولین در صورت مصرف موضعی به طور کلی ماده ای سالم و بی خطر محسوب می گردد. اما این ماده هرگز نباید بلعیده شود چرا که برای دستگاه گوارش قابل هضم نیست و منجر به بروز مسمومیت می گردد. به علاوه گزارش هایی نیز مبنی بر بروز واکنش های آلرژیک به این ماده به ثبت رسیده است. در نتیجه می توان گفت احتمال بسیار کمی وجود دارد که مصرف موضعی این ماده برای فرد منجر به بروز حساسیت گردد. توجه داشته باشید که اگر به پشم گوسفند حساسیت دارید مصرف موضعی این ماده نمی تواند خطری برای شما به همراه داشته باشد. چرا که تمامی پشم گوسفند در فرآیند پالایش این ماده از آن جدا می گردد.

علاوه بر این این ماده ممکن است تا درصد بسیار ناچیزی حاوی مواد آفت کش باشد. چرا که از این مواد به طور گسترده در دامداری های صنعتی جهت مقابله با آفت ها استفاده می گردد. هرچند باید گفت در این مورد نیز جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. چرا که غلظت های ناچیز مواد آفت کش نمی توانند خطری برای سلامتی داشته باشند.

همچنین شما میتوانید برای خرید بیزوکس سفید و زرد که یکی دیگر از موارد پرمصرف موم و وکس ها میباشد به سایت آوا شیمی صبا مراجعه کنید.

بیزوکس دسته‌ای از اجزای لیپوفیلیک (چربی دوست) گیاهان، حیوانات یا با منشاء معدنی هستند. قرن‌­ها پیش کشف شده‌اند، و کاربردهای گسترده‌ای در مواد غذایی، آرایشی، دارویی،… دارند.

سخن پایانی

شرکت آواشیمی صبا اکنون بیش از بیست سال است که در زمینه واردات مواد اولیه صنعتی، دارویی و آرایشی و بهداشتی در حال فعالیت است و بالاترین کیفیت و بهترین خدمات را در این حوزه به مشتریان خود عرضه می نماید.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 239 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 0:56

اجاره ماشین در کیش – کیش آنلاین

هنگامی که برای تفریح و گشت و گذار به کیش سفر می کنیم ، با توجه به اینکه کیش جزو مناطق آزاد است ، می توانیم یک خودروی لوکس مانند مازراتی ، لامبورگینی و ... کرایه کنیم و لذت سواری با خودروهای لوکس را تجربه کنیم. امروز در کیش آنلاین قصد داریم ، توضیحات اجاره ماشین در کیش را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

همواره اجاره هر خودرو شرایط خاصی دارد ، بنابراین چنانچه قصد اجاره کردن خودرو در کیش را دارید باید از شرایط آن آگاه شوید. قبل از هر چیز این نکته را خدمت شما اعلام کنیم که اجاره کردن خودروهای لوکس در مجموعه کیش آنلاین ، با شرایط مناسب و منصفانه ترین قیمت امکانپذیر می باشد. با توجه به اینکه جزیره کیش دارای مکان های تفریحی و زیبای زیادی می باشد ، با اجاره کردن خودرو می توانید لحظات خوش و هیجان انگیزی را در این جزیره تجربه کنید.

اما به هر حال ممکن است شما برای اجاره خودرو گران قیمت در کیش ، کمی نگرانی و دلهره داشته باشید ، همچنین از شرایط آن باخبر نباشید ، اما باید خدمت شما عرض کنم که به دلیل اینکه خیابانهای کیش زیاد شلوغ نیستند و با کمی احتیاط ، معمولا مشکل خاصی پیش نخواهد آمد. همچنین با خواندن این مقاله ،می توانید از شرایط اجاره خودرو در این جزیره با خبر شوید.

 

 

 

از خدمات ارائه شده توسط کیش آنلاین ، اجاره لیموزین در کیش می باشد.

لیموزین یکی از اتومبیل های خاص ، از دسته خودروهای لوکس و جهت انجام تشریفات می باشد ، که طول آنها معمولاً از خودروهای معمولی بیشتر است. خبر خوش برای کسانی که می‌خواهند از این خودروی لوکس و گران قیمت ، در مراسم تشریفاتی خود استفاده کنند ، این که اجاره لیموزین در کیش توسط کیش آنلاین امکان پذیر می باشد. مسافران جزیره کیش می‌توانند این خودروی لوکس و گرانقیمت را ، به راحتی اجاره کنند. اجاره این خودرو بیشتر جهت ترانسفر فرودگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. خودرو های لیموزین معمولا در ۲ نوع لیموزین کرایسلر و لینکن موجود است. ظرفت آنها معمولا ۸ سرنشین می باشد.

 

نکات مهم در اجاره ماشین در کیش

اجاره ماشین در کیش کار سختی نمی باشد و جهت ثبت یک قرارداد اجاره خودرو ، رعایت چند نکته کوچک لازم و ضروری می باشد ، تا هنگام اجاره ماشین در کیش به هیچ مشکلی بر نخورید. در ادامه به معرفی چند نکته در این رابطه می پردازیم.

  • اعتبار سنجی و اعتبار شرکت

هنگامی که شما می‌خواهید یک ماشین را در کیش اجاره کنید ، شرکت های بسیار زیادی در این رابطه وجود دارند ، که خدمات را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه می دهند. بنابراین شما لازم نیست وقت زیادی را برای انجام این کار بگذارید ، فقط کافی است که اعتبار شرکت را بسنجید. کیش آنلاین یکی از معتبرترین شرکت های اجاره ماشین در کیش می باشد ، که شما عزیزان بدون هیچ دغدغه‌ای ، می توانید ماشین دلخواه خود را اجاره کنید.

 

  • نوع ماشین های قابل اجاره

به طور کلی ماشین های اجاره ای در جزیره کیش شامل ماشینهای ون ، شاسی بلند ، لوکس ، کروک ، اسپرت و اقتصادی ارائه می‌شوند‌. و معمولاً کمترین زمانی که میتوانید آنها را اجاره کنید ، ۲۴ ساعت می باشد.

 

  • هزینه اجاره ماشین در کیش

بدیهی است که هر چقدر ماشین لوکس تر باشد هزینه اجاره آن بالاتر می رود ، همچنین طبیعی است که ، هر چقدر قیمت ماشین اجاره ای بالاتر باشد ، مبلغ ودیعه ماشین هم بالاتر می رود. معمولا گرانترین مبلغ اجاره و ودیعه خودرو در جزیره کیش ، متعلق به ماشین مازاراتی و لامبورگینی است. کیش آنلاین به عنوان یکی از معتبرترین و منصف ترین شرکت های اجاره ماشین در کیش ، خودروهای لوکس را با مناسب ترین تعرفه در خدمت شما عزیزان قرار می دهد. شما با اجاره ماشین از کیش آنلاین ، با خیال آسوده می توانید از خودروهای لوکس این مجموعه استفاده کنید و بابت برگشت ودیعه ، یا چک خود ، هیچ دغدغه‌ای نخواهید داشت.

 

  • مسئولیت وارد آمدن خسارت به خودرو به عهده چه کسی است؟

به این نکته توجه داشته باشید که ، هزینه خسارت احتمالی وارد آمده به خودرو ، به عهده فرد اجاره کننده می باشد. یعنی اگر در مدتی که خودرو در اختیار فرد اجاره کننده می باشد ، خسارتی به آن وارد شود ، آن شخص می‌بایست هزینه خسارت را پرداخت نماید. ناگفته نماند که خسارات ناشی از فرسودگی ماشین ، به عهده اجاره کننده نمی باشد.

 

 

قبل از واریز وجه برای اجاره ماشین در کیش ، با شرکت تماس گرفته و هماهنگی لازم را انجام دهید.

 

کیش آنلاین با داشتن سابقه ای درخشان در اجاره ماشین در کیش ، و همچنین داشتن مجوز رسمی ، از منطقه آزاد کیش و عضویت در گروه رنت کاران جزیره ، آماده ارائه خدمات به گردشگران عزیز می باشد.

 

مشکلات احتمالی اجاره ماشین در کیش

چنانچه شما برای اجاره ماشین در کیش ، نکات بالا را رعایت کنید و از شرکت معتبری ماشین اجاره کنید ، معمولا به مشکل خاصی بر نمی خورید، به راحتی می توانید ماشین را اجاره کنید و پس از اتمام مدت قرارداد ، چک یا وجه ضمانت خود را دریافت کرده و ماشین را تحویل دهید. اما گاهی می‌بینیم که برخی مسافران ، که از مکانهای متفرقه و غیرمجاز خودرو اجاره می کنند ، هنگام دریافت کامل ودیعه ماشین به مشکل بر میخورند. به همین دلیل ما پیشنهاد می کنیم که حتما از شرکتهای معتبر مانند کیش آنلاین ، ماشین دلخواه خود را اجاره کنید. در کل می‌توان گفت در جزیره کیش یکی از تفریحات محبوب اجاره کردن ماشین می باشد ، که می‌توان لذت سواری با خودروهای لوکس را ، در این منطقه آزاد تجربه کرد.

نکاتی که باید پس از اجاره ماشین در کیش به آن توجه کنیم

بعد از اینکه در کیش یک ماشین اجاره کردید ، توجه داشته باشید که تعدادی از قوانین رانندگی در جزیره کیش ، نسبت به سایر شهرهای ایران متفاوت می باشد. در کیش هیچ چراغ قرمزی وجود ندارد و بجز مواقع ضروری ، بوق زدن در این جزیره جرم به حساب می آید. همچنین اگر ظاهر خودرو شما کثیف باشد ، ممکن است جریمه شوید. برای اطلاع دقیق از قوانین رانندگی در جزیره کیش ، می توانید یک نگاهی به سفرنامه های کیش بیندازید ، یا از تجربه دیگر مسافران که قبلاً به کیش سفر کرده اند استفاده کنید.

چرا در کیش به خودرو نیاز داریم؟

این که شما بخواهید تفریح و گشت و گذار خود را در جزیره کیش ، با ماشین انجام دهید و یا پیاده ، اختیار با خودتان است ، اما با توجه به اینکه در جزیره کیش ، اماکن دیدنی و تفریحی فاصله زیادی از همدیگر دارند ، و همچنین هوا در آنجا گرمتر است ، پیشنهاد ما اجاره خودرو در کیش می باشد.

شرایط اجاره خودرو در کیش

  • داشتن کارت شناسایی معتبر و گواهینامه

اولین مورد که از الزامی ترین موارد است همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و گواهینامه رانندگی می باشد.

 

  • - وجه ضمانت

بابت وارد آمدن خسارات احتمالی به خودرو می بایست ، مبلغ ۵ میلیون تومان برای خودرو های سبک ، و مبلغ ۷ میلیون تومان برای ماشین های گرانقیمت باید بعنوان تضمین خسارات وارده احتمالی ، ارائه نمایید. پس از تحویل خودرو به شرکت توسط مشتری ، وجه ضمانت ، به مستاجر مسترد می شود.

نکته مهم اینکه قیمت مذکور برای ۲۴ ساعت از زمان تحویل خودرو می‌باشد. و مشتری چنانچه قصد دارد خودرو را برای مدت بیشتری در اختیار بگیرد ، می بایست هزینه آن را به صورت جداگانه پرداخت نماید. به عنوان مثال تعرفه اجاره خودرو BMW 740 در کیش برای ۲۴ ساعت ، ۵ میلیون تومان است.

 

جمع بندی :

در مطلب بالا به مهمترین نکات اجاره ماشین در کیش، و همچنین مدارک لازم جهت انجام این کار پرداختیم. از آنجایی که مکان های تفریحی کیش فراوان است و از مناطق آزاد کشور نیز می باشد و فاصله بین مکان های تفریخی و دیدنی آن زیاد است ، اجاره کردن ماشین در این جزیره ، میتواند لذت تفریح ما را بیشتر کند. عنوان کردیم که اجاره ماشین در کیش کار سختی نیست و تنها با داشتن گواهینامه رانندگی ، کارت شناسایی معتبر ، همچنین صدور چک و یا وجه نقد ، برای پوشش دادن خسارات احتمالی به خودرو ، می توانید ماشین دلخواه خود را در جزیره کیش اجاره کنید. به صورت اکید توضیح دادیم که حتماً ماشین دلخواه خود را ، از شرکت های معتبر اجاره خودرو در کیش تهیه کنید ، تا در هنگام اجاره ماشین به مشکل برنخورید.

در پایان به شما عزیزان و گردشگران جزیره کیش توصیه می کنیم از خدمات کیش آنلاین ، که یک شرکت معتبر در زمینه اجاره ماشین می باشد استفاده کنید. مجموعه کیش آنلاین با داشتن ماشین های متنوع جهت اجاره این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده که بتوانید با تعرفه مناسب ، گشت و گذار در جزیره زیبای کیش را با خودروی لوکس انجام دهید و از تفریح در این جزیره زیبا لذت ببرید.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 312 تاريخ : جمعه 26 فروردين 1401 ساعت: 16:28

 

کارت ویزیت خاص و لاکچری به شما و کسب و کار شما کمک می‌کند تا نسبت به افراد دیگر که کارت ویزیت دارند، خاص تر به نظر برسید. معمولا شرکت ها و افرادی که مشاغل خاص دارند، از این نوع کارت ویزیت لاکچری خاص استفاده میکنند. خاص بودن این نوع کارت ویزیت لوکس را می توان از نوع چاپ ، برش و جنس کاغذ آن تشخیص داد.

کارت ویزیت لاکچری چیست؟

 

کارت ویزیت ها نشان دهنده ی برند شما اطلاعات تماس و نوع محصول و خدماتی را که ارائه میدهید را نشان میدهد و همراه شعار که مفهوم برند را بیان می‌کند. و مهم ترین مسئله در آن ظاهر و زیبایی کار است که مخاطب را ترغیب می کند. که کارت ویزیت را مطالعه کند.

ولی وقتی از کارت ویزیت لاکچری صحبت می کنیم ، از کارت های باکیفیت با ظاهری خاص و شیک صحبت میکنیم که کیفیت کار شما را به مشتریان شما نشان میدهد. همچنین می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا مزیت رقابتی پیدا کند و مردم را وادار کند که شخصاً از شرکت شما بازدید کنند.

از کارت ویزیت خاص و لاکچری معمولا چه افرادی استفاده می کنند؟

کارت ویزیت خاص برای پزشکان

کارت ویزیت لاکچری وکلا

کارت ویزیت خاص عکاسی

کارت ویزیت خاص برای ارایشگاه

کارت ویزیت لاکچری پوشاک

ساده ترین و پرکاربردترین ابزار تبلیغاتی برای معرفی کسب‌ و‌ کار شما یک کارت ویزیت خاص است به طور کلی کارت ویزیت ها به سه شکل عمودی، افقی و مربعی چاپ می شوند. در واقع طراحی صحیح و چاپ مناسب کارت ویزیت خاص نکته‌ای است که همواره باید به آن توجه داشت؛ به طور مثال چگونگی درج اطلاعات، استفاده از لوگوی تجاری، توجه به توناژ رنگی و جنس مناسب آن از موارد حائز اهمیت بوده. افزودن سطح UV، نقره‌کوب و طلاکوب به کارت نیز از دیگر مواردی است که می‌تواند زیبایی ظاهری آن را چندین برابر کند و به شما یک کارت ویزیت لاکچری بدهد.

چاپ کارت ویزیت لاکچری می تواند نگاه ها را به سمت شما جذب کند.

کارت ویزیت شیشه ای

کارت ویزیت های مختلفی وجود دارید یکی از جذاب ترین نوع آنها کارت ویزیت transparent و می باشد که در ایران به کارت ویزیت شیشه ای معروف است ترنسپرنت درواقع یعنی نامرئی و قابلیت نمایان شدن اجسام پشت خود را دارید ، اما کارت ویزیت شیشه ای ویزیت شفاف و شیشه ای بسیار کمیاب و پرطرفدار می باشد. استایل خاص این نوع کارت ویزیت باعث افزایش روز افزون طرفدارانش می شود.

ضد آب بودن کارت ویزیت شفاف یکی از ویژگی ها آن است و این نوع کارت ویزیت هیچ گاه شکسته یا کهنه نمی شود یکی از ویژگی ها که باید در نظر بگیرید ماندگاری کارت ویزیت است زیرا ر صورتی که کارت ویزیت نزر افراد باقی بماند و دور انداخته نشود احتمال بازخورد بهتر برای کسب و کار شما را دارد ، قطر کارت ویزیت شیشه ای یا شفاف معمولا 5 میل است و سایزهای مختلف یا استاندارد تولید و چاپ می شود لبه های کارت ویزیت شیشه ای گرد است طوری که در جیب یا کیف افراد مشکل از نظر پارگی ایجاد نکند چاپ لبخند تولید کننده انواع کارت ویزیت های خاص و لاکچری در ایران و اولین مجموعه است که اقدام به واردات دستگاه های پیشرفته چاپ کرده است

 

کارت ویزیت کرافت چیست ؟

کاغذ کرافت نوعی کاغذ با مقاومت بالاست. که از خمیر کاغذ شیمیایی تولید شده‌است.

کاغذ کارت ویزیت کارافت به طور طبیعی قهوه ایی بوده. این کاغذ در ضاخمت های متنوع در بازار موجود است.

به دلیل خاص بود جنس ورنگ کاغذ کارت ویزیت کرافت در طرح ها و ترکیب رنگ های خاص موجود است.

کرافت در زبان آلمانی به معنی قدرت است که نشان دهنده مقاوم بودن کارت ویزیت کرافت است.

در کل محصولاتی که با کاغذ کرافت ساخته می‌شوند به کیفیت بالا شناخته می‌شوند.

 

سفارش کارت ویزیت خاص : 09353027579

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 327 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 9:16

 

اگر به دنبال یک کارت ویزیت خاص و لاکچری هستید دو مدل کارت ویزیت را به شما معرفی می کنیم که شاید نظر شما و هر مخاطب دیگر را جلب کند کارت ویزیت پلکسی و PVC

 

کارت ویزیت PVC چیست؟

 

نوعی کارت ویزیت پلاستیکی است که متداول ترین متریالی که برای ساخت آن ها استفاده می شود PVC است. در نتیجه به آن ها کارت ویزیت PVC گفته می شود. PVC مخفف پلی وینیل کلراید است، یک ماده پلاستیکی ارزان قیمت که کارت شناسایی استاندارد از آن ساخته شده است.

 

کارت های PVC، که به طور گسترده به عنوان کارت های پلاستیکی شناخته می شوند، به دلیل سطح صاف، به چاپگرهایی غیر از چاپگرهای جوهر افشان یا لیزری سنتی نیاز دارند. فرایند انتقال حرارت برای کارت ویزیت های پلاستیکی است. این فرایند یک لایه رنگی را روی سطح صاف و پلاستیکی اعمال می کند.

 

هنگامی که سینی کارت جوهر افشان PVC دارید، می توانید روی کارت های PVC جوهر افشان چاپ کنید. کارت های PVC جوهر افشان دارای روکش های خاصی هستند که به آن ها این اجازه را می دهد که جوهر چاپگر شما را جذب کنند.

کارت ویزیت PVC چگونه چاپ می شود؟

کارت ویزیت PVC رنگی با استفاده از طیف رنگی کامل چاپ می شوند. این کارت ها با چاپ دیجیتال، متن و گرافیک کامل رنگی و سپس تزریق این چاپ در دو لایه پلاستیک شفاف ایجاد می شوند. این کار از چاپ محافظت می کند و به کارت اجازه می دهد تا به رنگ مات یا براق باشد و این امکان را می دهد، حتی دقیق ترین گرافیک را ایجاد کرد.

 

هر رنگ روی پلاستیک در دمای 400 درجه فارنهایت و همچنین تحت فشار زیادی اعمال می شود تا بهترین چسبندگی به سطح حاصل شود. هر رنگ به صورت جداگانه در طی یک مرحله جدااعمال می شود.

کارت ویزیت PVC استفاده و کاربرد بالایی دارد

از کارت ویزیت PVC می توان برای اهداف بصری یا تعاملی استفاده کرد. مشتریان می توانند از کارت های دارای ماشین آلات یا فناوری دیگر برای ذخیره یا بازیابی اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات تجاری شما استفاده کنند.

 

کارت ویزیت pvc سازگار با محیط زیست است

بسیاری از کارت ویزیت های PVC از مواد بازیافتی ساخته شده و ضایعات کارت های کاغذی در محل های دفن زباله ما را کاهش می دهد. این یک راه عالی برای شرکت شما برای حمایت از محیط زیست و ایجاد یک تصویر مثبت در نظر مشتریان احتمالی شما است.

آیا با چاپ پلکسی آشنایی دارید ؟

چاپ روی پلکسی یکی از رایج ترین انواع چاپ فلت بد می باشد. در این مقاله سعی شده است شما رو با چاپ plexi بیشتر آشنا نماییم. پلکسی یک نوع ماده با ظاهر بسیار شفاف است که شفافیت آن از شیشه هم بیشتر است. این ماده مقاومت خیلی خوبی در مقابل سرما، گرما و نور خورشید دارد.

 

این ویژگی‌ها در کنار مزایای بسیاری که استفاده از این ماده دارد باعث شده تا به عنوان ماده‌ای کاربردی شناخته شود و مخصوصا در صنعت تبلیغات و دکوراسیون از آن بسیار استفاده شود. از پلکسی در ساخت استندهای تبلیغاتی، تریبون‌های سخنرانی، جعبه‌ی گلاس و… استفاده می‌شود.

 

کارت ویزیت پلکسی چیست؟

 

چاپ کارت ویزیت پلسکی : امروزه یکی از متنوع‌ترین و رایج‌ترین نوع چاپ فلت‌بد، چاپ روی پلکسی است. پلکسی نوعی ماده با ظاهری بسیار شفاف است که شفافیت آن گاهی از شیشه هم بیشتر می‌باشد. ورقه‌های پلکسی گلاس، نوعی پلیمر سخت هستند که دارای ویژگی‌هایی چون برون نمایی و مقاومت زیاد بوده و در جاهای مختلفی، مانند عایق صوتی و حرارتی، دکوراسیون، تبلیغات و… کاربرد دارد. اما چیزی که چاپ را متمایز می‌کند، خاصیت انعطاف‌پذیری آن است. چاپ پلکسی گلاس جزء بهترین انتخاب‌ها برای تبلیغات محیطی است. چاپ پلکسی گلاس برای انجام کارهای طراحی علائم، پوسترهای تبلیغاتی یا چاپ عکس در اندازه‌های متفاوت انجام می‌شود.

کاربرد چاپ روی پلکسی

استفاده از پلکسی زیاد است و چاپ بر سطح آن بالاست و علاوه بر استفاده آن در تبلیغات در دکوراسیون داخلی هم از آن استفاده می شود. علاوه‌بر این دو مورد برای موارد بسیار دیگری وجود دارند که در آن به کار برده می‌شود. که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از چاپ گلاس در دکوراسیون داخلی و برای مواردی مانند آسمان مجازی، آکواریوم، سقف کاذب (ابروباد)، پارتیشن بندی، ساخت دکور، تایل سقفی و… . چاپ برای سقف کاذب به این صورت است که می‌توان با طرح‌های آسمان، آسمان مجازی، ابر و باد، آکواریوم، شکوفه، گل و برگ و نقش‌های مدرن دیگر چاپ plexi گلاس را انجام داد و با نورپردازی، تصویری واقعی ایجاد کرد.

چاپ لبخند تولید کننده انواع کارت ویزیت های خاص و لاکچری در ایران و اولین مجموعه است که اقدام به واردات دستگاه های پیشرفته چاپ کرده است

سفارش کارت ویزیت خاص : 09353027579

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 353 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 9:11

وولک برای سرگرمی کودکان شما در سایت خود قصه صوتی کودکانه می گذارد تا مشکل زمان موجب عدم قصه گفتن شما برای کودکان و عدم شنیدن قصه از جانب آنها گردد. ما این داستان راهمراه با داستان های دیگر ، کارتون و معرفی مهد کودک های مختلف مثل مهد کودک اصفهان ، مهد کودک شیراز ، مهد کودک تهران و .... در اختیار شما می گذاریم تا فرزندانتان را به خوی همراه ها بهترین سرگرمی ها تربیت کنید .

یکی از زیباترین و اموزنده ترین قصه ها  داستان علی کوچولو است که همه ما در کودکی ان را شنیده ایم .

یک روز از روزهای تابستان که هوا بسیار گرم بود علی کوچولو همراه مادرش برای خرید به بازار رفت. او بسیار خوشحال بود که می توانست همراه مادرش باشد، چون در خانه حوصله اش سر می رفت و دوست نداشت تنها بماند، برای همین از مادرش خواهش کرده بود که همراهش باشد و مادر هم قبول کرده بود اما به یک شرط، او از علی قول گرفته بود که هر چیزی که می بیند را نخواهد و او را اذیت نکند...... علی هم قول داده بود که چیزی نخواهد، همین طور که در بازار قدم می زنند تا مادر خرید هایش را بکند، ناگهان علی کوچولو چشمش به آن طرف بازار افتاد، در آن طرف بازار مردی جوجه های کوچک می فروخت، علی که قول داده بود دست مادر را رها کرد و به سمت جوجه فروش رفت تا آن ها را تماشا کند، مادر هم به دنبال علی دوید و گفت: علی؟ این چه کاری است که می کنی؟ دست من را نباید ول کنی. علی گفت: مادر؟ می دانم قول دادم که پسر خوبی باشم و تو را اذیت نکنم اما می شود از این جوجه ها برایم بخری؟

برای شنیدن و خواندن ادامه داستان به وولک مراجعه کنید .

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 347 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 13:45

 

هرروزه به تعداد شرکت های سازنده لپ تاپ یا کامپیوتر افزوده می شود و هر یک از این شرکت های سازنده در تلاش اند تا روز به روز دستگاه های باکیفیت تر و با امکانات بیشتری تولید و به بازار عرضه کنند. لپ تاپ های اچ پی (hp)، لپ تاپ های ایسوس (Asus)، لپ تاپ های دل (Dell)، لپ تاپ های لنوو (Lenovo) و لپ تاپ های ایسر (Acer) از جمله شرکت های سازنده و برند های معتبر هستند که در ایران از محبوبیت زیادی برخودار هستند و بسیاری از افراد از لپ تاپ های این برند ها استفاده می کنند.

همچنین در نظر داشته باشید که تعمیرکاری که برای رفع مشکلات لپ تاپ خود به او مراجعه می کنید از تخصص و مهارت کافی برخودار باشد و قادر باشد تعمیرات لپ تاپ های برند های متفاوت را انجام دهد. به عنوان مثال اگر لپ تاپ شما از برند اچ پی است تعمیرکار مورد نظر باید به طور تخصصی به تعمیر لپ تاپ اچ پی مسلط باشد. یکی از دلایلی که بهتر است تعمیرکار مورد نظر تخصص کافی برای تعمیرلپ تاپ هر کدام از شرکت های سازنده را داشته باشد این است که طبیعتا لپ تاپ های شرکت های سازنده متفاوت با یکدیگر تفاوت های سخت افزاری و نرم افزاری نیز دارند بنابراین تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیرات لپ تاپ باید به تفاوت های لپ تاپ های برند های متفاوت مسلط باشد تا احتمال اشتباه در روند تعمیرات لپ تاپ به حداقل برسد زیرا همان طور که احتمالا می دانید در صورتی که اشتباهی در حین تعمیرات لپ تاپ یا کامپیوتر رخ دهد به احتمال خیلی زیاد باعث خسارت بیشتر به دستگاه شما می شود و در نتیجه شما هزینه بیشتری را برای تعمیرات لپ تاپ یا کامپیوتر خود صرف خواهید کرد.

در صورتی که کامپیوتر شما دچار مشکل شده است و قصد تعمیر آن را دارید اما نمی توانید آن را تا مرکز تعمیرات کامپیوتر حمل کنید می توانید از روش تعمیر کامپیوتر در محل استفاده کنید، در این روش پس از ثبت فرم توسط مشتری کارشناس یا تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیرات در محل مورد نظر مشتری حاضر شده و به تعمیر دستگاه مشتری با حضور خود مشتری می پردازد. در روش تعمیر لپ تاپ یا کامپیوتر در محل در هزینه و زمان شما بسیار صرفه جویی شده و دیگر نیاز نیست دردسر های حمل و نقل کامپیوتر را برای تعمیر آن تحمل کنید. دیجی بان یک مرکز تعمیرات مطمئن است که می توانید برای تعمیر لپ تاپ یا کامپیوتر خود به آن مراجعه کنید.

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 421 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1400 ساعت: 18:18

لپ تاپ وسیله ای است که امروزه به یک وسیله ضروری در زندگی روزمره انسان ها تبدیل شده است و در صورتی که مشکل و ایرادی در روند عملکرد لپ تاپ یا کامپیوتر هر فردی به وجود آید به احتمال زیاد اکثر فعالیت های روزمره او دچار مشکل می شود و مجبور است زمان بیشتری را برای انجام همان فعالیت ها صرف کند. حتی بعضی از فعالیت ها تنها با لپ تاپ و اینترنت انجام می شوند و در صورتی که لپ تاپ دچار مشکل شود، به طور کلی انجام آن فعالیت ها مختل می شود.

بنابراین حرفه تعمیرات لپ تاپ امری بسیار مهم است و تمامی مراکز تعمیرات و تعمیرکاران باید نهایت تلاش خود را در این راستا کنند که احتمال اشتباه در روند انجام اقدامات مربوط به تعمیرات لپ تاپ را به حداقل برسانند و با جدید ترین روش ها احتمال آسیب به دستگاه را پایین و پایین تر بیاورند. بنابراین تعمیرات مربوط به لپ تاپ یا کامپیوتر و تمام لوازم الکترونیکی باید بصورت کاملا تخصصی انجام شوند و تعمیر تخصصی لپ تاپ یکی از مواردی است که باعث می شود تا بعد از تعمیر شدن لپ تاپ شما از عمر مفید دستگاه شما کم نشود.

دیجی بان یک مرکز تعمیرات مطمئن و بروز است. تیم دیجی بان هر روزه در تلاش هستند تا اطلاعات و توانایی های خود را بالا تر ببرند تا احتمال اشتباه در حین انجام تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات کامپیوتر و تمامی تمام لوازم حتی تعمیر کولر آبی را به حداقل برسانند تا ناخودآگاه و به دلیل توانایی یا اطلاعات کم خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد نشود.

لپ تاپ ها توسط شرکت های متفاوتی ساخته و به بازار عرضه می شوند بهتر است که تعمیرکاری که برای رفع مشکلات و ایرادات مربوط به عملکرد لپ تاپ اقددام می کند به تفاوت های محصولات شرکت های سازنده متفاوت مسلط باشد. این امر به این دلیل است که لپ تاپ های شرکت های سازنده متفاوت با یکدیگر تفاوت های جزئی سخت افزاری یا نرم افزاری دارند و تعمیرکار حرفه ای باید به این تفاوت ها به طور کامل مسلط باشند. به عنوان مثال تعمیرکاری که می تواند لپ تاپ های برند ایسوس را به خوبی تعمیر کنند ممکن است لپ تاپ های شرکت دل را نتوانند به درستی تعمیر کنند بنابراین برای تعمیر لپ تاپ خود به تعمیرکار متخصص در تعمیر برند لپ تاپ خود مراجعه کنید که به طور حرفه ای و تخصصی به تعمیرات برند لپ تاپ شما مسلط باشد.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 455 تاريخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 ساعت: 18:43

دزدگیر یکی از مهم ترین سیستم های امنیتی است که در حفظ امنیت کمک بسیاری میکند . دزدگیر ها انواع مختلفی دارند دزدگیر منزل ، دزدگیر مغازه و مکانهای دیگر که هر کدام شرایط خاص خود را دارند . بسیاری از افراد برای تامین برق این سیستم ها از برق اضطراری استفاده می کنند اما بسیاری هنوز در جریان اهمیت این دستگاه نیستند .  دزدگیر وسیله ای است که در هر شرایطی باید کار کند چه در روز چه در شب و قطع شدن برق هم اتفاقی ناگهانی است . پس برای تداوم کار دزدگیر نیاز است که برق اضطراری د رخانه داشته باشید .

دوربین مدار بسته لامپی

این محصول جز پرفروش و پرطرفدارترین محصولات دوربین مدار بسته در سال اخیر بوده است . بسیای از افراد به دلیل راحتی نصب به خرید دوربین لامپی می پردازند و قیمت دوربین مدار بسته لامپی نیز عامل تاثیرگذاری در خرید دوربین مداربسته لامپی می باشد .  ویژگی های کلیدی این دوربین مدار بسته که باعث جذب طرافداران زیادی شده است را در زیر توضیح میدهیم .

دوربین مدار بسته لامپی هم  مانند دیگر سیستم ها با برق کار می کند به همین دلیل وجود برق اضطراری برای این دوربین هم ضروری است . با قطع شدن برق خانه یا مغازه می توانید از یو پی اس استفاده کنید و بدون قطعی برق امنیت خود را افزایش دهید و به طور مداوم مکان مورد نظر را تحت نظارت خود قرار دهید .

شما می توانید با مراجعه به دوربین مارکت تمامی اطلاعات درمورد دوربین مدار بسته ، دزدگیر و یو پی اس را بدست آورید . همچنین به صورت رایگان با مشاورین فنی دوربین مارکت در تماس باشد یا در صورت خرابی و مشکل در سیستم خود با آن ها تماس بگیرید .

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 426 تاريخ : دوشنبه 13 ارديبهشت 1400 ساعت: 16:20

با نزدیک شدن به فصل گرما یعنی تابستان همگی به فکر سلامت عملکرد کولر های خود هستیم. در روند ساخت کولر های مدرن امروزی از ظرافت و روش های جدیدی استفاده شده است. بنابراین تعمیر کولر ها نیازمند توانایی، تجربه و مهارت بسیار زیادی نیاز دارد. تعمیرکاری که برای تعمیر کولر اقدام می کند باید به طور تخصصی به تعمیر کولر گازی یا تعمیر کولر آبی مسلط باشد، به این منظور که ممکن است یک تعمیرکار در تعمیر کولر های آبی توانایی و تخصص کافی را داشته باشد اما نتواند تعمیر کولر گازی را به درستی انجام دهد. بنابراین به خاطر داشته باشید که در صورتی که کولر شما دچار مشکل و خرابی شد تعمیرکار مناسب  و متخصص در زمینه تعمیر کولر خود را انتخاب کنید تا احتمال اشتباه در انجام اقدامات لازم برای تعمیرات کولر را به حداقل برسانید. زیرا هرروزه بر قیمت کولر ها افزوده می شود و در صورتی که کولر شما به دلیل اشتباه تعمیرکار مورد نظر به طور کامل خراب شود هزینه و خسارت بسیار زیادی روی دست شما خواهد گذاشت.

البته قیمت تمامی لوازم الکترونیکی نیز هر روزه رو به افزایش است به عنوان مثال قیمت لپ تاپ ها و کامپیوتر ها نیز رو به روز درحال افزایش است. خصوصیات مربوط به تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیرات لپ تاپ نیز بسیار مهم هستند. تعمیرکاری که برای تعمیر مشکلات و ایرادات لپ تاپ شما اقدام می کند باید توانایی و اطلاعات کافی را در این زمینه داشته باشد. در نظر داشته باشید که تعمیرکاری که لپ تاپ خود را برای تعمیر به او می سپارید به تفاوت های محصولات شرکت های سازنده متفاوت مسلط باشد. به این منظور که اگر لپ تاپ شما از برند ایسر است، یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید یک تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر لپ تاپ ایسر را برای تعمیر لپ تاپ شما انتخاب کند. به طور کلی باید حداکثر دقت در روند تعمیرات دستگاه حساسی مانند لپ تاپ به کار گرفته شود زیرا اشتباه در روند تعمیرات چنین دستگاه هایی خسارت های بسیار زیادی به کل دستگاه خواهد زد.

دیجی بان یک مرکز تعمیرات حرفه ای است که با دسترسی به مجرب ترین و ماهر ترین تعمیرکاران و کارشناسان متخصص در زمینه تعمیرات لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی قادر است هر گونه مشکل و ایراد در روند عملکرد دستگاه های شما حتی کولر هایتان را در زمان کوتاه و حداقل هزینه رفع کند و اطمینان داشته باشید که دستگاه شما را سالم به شما تحویل می دهد.

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 692 تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1400 ساعت: 18:06